اعتراض مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به لغو بازی
نوشته شده توسط : alireza
۱۹ آذر ۱۳۸۹

image_gallery?img_id=118431

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به لغو بازی امروز این تیم مقابل شهرداری تبریز اعتراض کرد.
محمد سررشته‌داری طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد: متاسفانه با این بلاتکلیفی موجود، باشگاه استقلال به شدت متضرر شده است. حرف ما اینجاست که چه کسی پاسخگوی ضررهای مالی و برنامه‌ریزی‌های اینگونه برای استقلال و شهرداری تبریز است؟
وی در ادامه گفت: به عنوان مثال ما تا آخر وقت امشب هتل را رزرو کرده بودیم، اما متاسفانه الان هتل جایی برای تیم ما ندارد. به گفته مسئولان هتل اتاق‌ها فقط برای یک شب رزرو شده بوده تا اکنون جایی برای اردوی تیم برای بازی فردا وجود نداشته باشد. البته همین اتفاقات قطعا شامل حال شهرداری هم می‌شود. سؤال ما این است که چرا یک ساعت قبل از انجام بازی خبر لغو آن اعلام می‌شود؟ مگر بازیکنان ما در این هوا تمرینات حرفه‌ای و قهرمانی را انجام نمی‌دهند حالا چه اتفاقی می‌افتد که یک بازی هم در همین هوا انجام شود؟
سررشته‌داری افزود: اینکه بازی، فردا انجام شود تفاوتش با بازی امروز در این است که فردا هوا آلوده‌تر از امروز است، چرا که شنبه روز کاری محسوب می‌شود و جدا از این، تماشاگر کمتری هم به استادیوم می‌آید که این هم به ضرر استقلال است، البته اگر بازی فردا انجام نگیرد ضررها بیشتر هم می‌شود چون بازی در روزهای آتی فشرده‌تر خواهد شد و این مسئله به استقلال در آسیا و لیگ لطمه می‌زند.
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: الان کادر فنی ما بلاتکلیف مانده که همین امروز چه نوع تمریناتی را برای تیم در نظر بگیرد! تمرین عرق‌گیری برای آماده ماندن بازیکنان تیم برای بازی فردا یا تمرین معمولی برای پیشبرد اهداف تاکتیکی!
جدا از این هواداران استقلال هم امروز سردرگم شدند. بازی وقتی لغو اعلام شد که عده‌ای تماشاگر به استادیوم آزادی رسیده بودند تا با درب‌های بسته مواجه شوند. جواب هواداران را چه کسی می‌دهد؟




:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: برچسب‌ها: روابط عمومی استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: